Новини від Майкрософт щодо затримки підтвердження замовлень

Від 3 грудня 2019 року всі замовлення у рамках Open License з України та деяких інших країн вимагають ручної перевірки даних клієнтів для забезпечення їх відповідності вимогам програми пожертвувань Microsoft.

На жаль, це нововведення впливає на час опрацювання всіх замовлень програмного забезпечення Microsoft. Аби оптимізувати процес, просимо вас з максимальною точністю вносити усі необхідні дані у профілі вашої організації під час реєстрації на платформі TechSoup Україна або на наш запит. Наприклад, вказуйте повну (без скорочень) юридичну назву вашої організації у відповідному полі.

Ми робимо все можливе для якнайшвидшого оброблення замовлень програмного забезпечення, але не маємо жодного впливу на процес додаткової перевірки, яку тепер здійснює Microsoft. Заздалегідь перепрошуємо за незручності, які можуть бути зумовлені затримкою через додаткову перевірку даних клієнтів.

Якщо у вас є додаткові запитання, просимо звертатися за номером телефону TechSoup Україна: 0731836119

Коментувати