Із початком карантину через пандемію COVID-19 зустрічі, вебінари та конференції перемістилися в онлайн. У зв’язку з цим зросла кількість запитів до TechSoup Україна щодо отримання Zoom, який зараз лідирує серед е-сервісів для проведення заходів.
Ми отримуємо чимало запитань, які стосуються процедури замовлення сервісів Zoom для організацій громадянського суспільства та бібліотек, тому підготували відповіді на найпоширеніші з них.
1. Які переваги отримання Zoom для неприбуткових організацій?
На порталі TechSoup організація може замовити 50% знижку на сервіси Zoom. Знижка діє впродовж року і поширюється на всі додаткові розширення (вебінари, збільшення кількості учасників онлайн заходів, підключення додаткових адміністраторів ліцензії для проведення паралельних заходів тощо). Наприклад, розширення для вебінарів для організацій громадянського суспільства коштуватиме 200 USD на рік проти 400 USD за ринковою вартістю.
«Ми потребували одночасно функціонального та зручного інструменту, тому наш вибір зупинився на Zoom. Із його допомогою ми організовуємо вебінари, групові конференції зі студентами Академії, комунікуємо всередині команди. Спираючись на власний досвід, серед переваг цього сервісу можу назвати доступність, мобільність, зручність у користуванні – як для організаторів, так і для учасників. Можливість трансляцій у Facebook та YouTube дозволяє значно розширити охоплення. Автоматичні сповіщення зареєстрованих учасників спрощують процес комунікації, а вбудовані опитування – збір зворотного зв’язку», – прокоментував комунікаційний менеджер Української соціальної академії Олександр Мигаль.
2. Хто може претендувати на отримання знижки через TechSoup?
Знижку можуть отримати громадські та благодійні організації, міжнародні ОГС, які працюють на території України, а також публічні бібліотеки, що підпорядковуються Міністерству культури України.
3. Яка процедура замовлення та отримання знижки?
Зареєструйтеся на сайті ukraine.techsoup.global та пройдіть верифікацію даних вашої організації за допомогою наших фахівців. Організаціям, які вже зареєстровані, повторно верифікацію проходити не потрібно.
Після цього сформуйте замовлення на порталі TechSoup. Рахунок на оплату збору сформується автоматично та надійде на вказану вами пошту.
Після закриття замовлення ви отримаєте код, який потрібно використати на сайті Zoom під час вибору тарифного плану. Потім – оплатити рахунок від Zoom із врахуванням знижки.
Ознайомитися із ринковими цінами Zoom без врахування знижки ви можете за посиланням.
Важливо!
- Оплата збору за оброблення надає 50% знижку на замовлення сервісів безпосередньо на сайті Zoom.
- Оплата послуг на сайті Zoom можлива лише карткою. При замовленні додаткових послуг повторно код вводити не потрібно.
4. На який термін надається знижка?
Знижка діє впродовж року. Однак ви можете її продовжити, замовивши повторно на порталі TechSoup.
5. Чи можливо повернути замовлення Zoom?
Повернути збір за оброблення при замовлені знижки неможливо. Обирайте уважно!
6. Залишися запитання?
Напишіть нам на електронну адресу [email protected].