Безплатні інструменти для ОГС, доступні через валідацію TechSoup

Вдосконалення ІТ-інфраструктури не завжди вимагає значних фінансових вкладень. Організації громадянського суспільства можуть скористатися можливістю отримати інструменти для командної роботи, комунікації, налагодження продажів і бізнес аналітики через TechSoup Україна.

Microsoft 365

Office 365 – корпоративний сервіс із централізованим управлінням, доступний для український ОГС безплатно. Хмарне рішення поєднує інструменти для співпраці, налагодження бізнес-процесів і зберігання даних в одній інформаційній екосистемі.

Основні інструменти Microsoft 365 для командної роботи:

  • Microsoft Teams пропонує інструменти, що дозволяють працювати віддалено, зокрема надає можливість створення групових чатів, аудіо та відео конференції
  • Хмарне сховище OneDrive створює середовище для спільної роботи над документами та поширення великих файлів. Із переваг: 1 TБ на одного користувача, 1 ТБ на групу, програми синхронізації, онлайн-редактори Word та Excel
  • Microsoft Planner допомагає швидко впорядковувати справи та співпрацювати й узгоджувати зусилля без зайвих проблем, незалежно від розміру проекту. Програма допоможе стежити за розкладами проектів, групувати та фільтрувати завдання й отримувати сповіщення про майбутні дедлайни

Для отримання Microsoft 365 потрібно лише зареєструватися на сайті та пройти верифікацію. До речі, десктопні рішення (наприклад, Windows або Office від Microsoft) неурядові організації можуть замовити за 5% від ринкової вартості за посиланням.

Slack

Це швидкий та зручний канал комунікації, орієнтований на спілкування всередині організації, що легко інтегрується з іншими онлайн-додатками. Листування можна вести в окремих чатах, де є змога ставити нагадування, підключати інші сервіси для доступу до документів та отримувати оперативні сповіщення.

Slack зменшує часові витрати на організацію зустрічей і дозволяє формувати маленькі групові конференції, до яких за потреби вільно долучаються інші працівники. Ви можете створювати необмежену кількість каналів для розмови.

Неприбуткові організації можуть отримати Slack безкоштовно. Для того, щоб ознайомитися з детальнішими умовами, перейдіть за посиланням.

Showpad

Це інструмент для підтримки продажів, навчання продавців, залучення покупців та оптимізації ефективності роботи. Неприбуткові організації можуть отримати 10 безкоштовних ліцензій на Showpad Сontent.

Сервіс допомагає співробітникам, які часто спілкуються з клієнтами «в полях», отримувати повний і швидкий доступ до всіх необхідних матеріалів компанії, показувати потенційним клієнтам наочну інформацію при зустрічі.

Тут працює система метрик, яка аналізує активність покупців та вимірює ефективність контенту. Для того, щоб ознайомитися з детальнішими умовами, перейдіть за посиланням.

Workplace by Facebook

Використовуючи Workplace by Facebook, ви можете створити внутрішню соціальну мережу для своєї організації. Всі повідомлення, реакції, новини та оновлення доступні лише всередині вашого колективу.

Публікація нових повідомлень, публікація в чатах, обмін файлами та створення різних груп відбувається так само, як і в звичному Facebook. Є два великі плюси: знайомий та простий для сприйняття інтерфейс і те, що Workplace by Facebook безплатний для український НПО. Деталі отримання за посиланням.

Коментувати