17 жовтня 2019 року Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) провела вебінар «ІТ-інструменти для керування проектами». Під час вебінару слухачі дізналися, як неурядовим організаціям ефективніше планувати та реалізовувати проекти, спираючись на можливості цифрових рішень.
![](https://digi.gurt.org.ua/wp-content/uploads/2019/10/Банер-вебінару-1024x641.png)
Спікером вебінару виступила координаторка проектів Ресурсного центру ГУРТ Катерина Полякова. На вебінарі розглянули процес вибору ІТ-інструментів та програми для вирішення різних завдань проектного менеджменту.
Як вибирати і використовувати найкращі інструменти
- Крок 1: Визначте ваші потреби
- Крок 2: Шукайте альтернативи
- Крок 3: Протестуйте та оцініть рішення відповідно до ваших потреб
- Крок 4: Оцініть витрати
- Крок 5: Розпочніть впровадження
Інструменти для зберігання та спільної роботи з документами
- OneDrive на Office 365 – 1 терабайт на користувача доступний (безкоштовний для НУО)
- GoogleDrive – 15 ГБ безкоштовно
- DropBox – 2 ГБ безкоштовно
Інструменти для візуалізації даних
- Easely
- Canva
- Tableau
Інструменти для командної роботи
- Trello
- Slack
- Microsoft Teams
- Asana
Усі зацікавлені у детальнішому ознайомленні з ІТ-інструменти для керування проектами можуть переглянути запис вебінару нижче.
Вебінар «ІТ-інструменти для керування проектами» відбувся у рамках Програми технологічної підтримки неприбуткових організацій України (TechSoup Україна) у співпраці з ініціативою Eastern Partnership Civil Society Facility, що фінансується Європейським Союзом. Його зміст є виключною відповідальністю автора і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.