25 квітня 2019 року Ресурсний центр ГУРТ провів для менеджерів українських організацій громадянського суспільства вебінар «SMM для ОГС». Під час вебінару вони дізналися про види контенту для соціальних мереж, секрети успішного контент-плану, способи підготовки якісного контенту у стислі строки, метрики та індикатори успішності.
Про основи маркетингу у соціальних мережах слухачам розповіла менеджерка програмного напряму Ресурсного центру ГУРТ Катерина Полякова. Cпікерка 4,5 роки очолює редакцію порталу ГУРТ, що є найбільшою інформаційно-комунікаційною платформою для лідерів організацій громадянського суспільства України та об’єднує понад 60 000 зареєстрованих користувачів, 29 000 підписників Facebook-сторінки та 5 000 фолловерів у Twitter.
Спікерка проаналізувала найпопулярніші соціальні мережі в Україні та розповіла, як оцінити ефективність своїх зусиль в галузі SMM. Учасники вебінару дізналися, як підібрати соціальну мережу під свою цільову аудиторію й утримати її, досягнувши стратегічних цілей.
Також під час зустрічі вдалося розглянути важливість SMM-стратегії, останні тренди в соціальних мережах, ієрархію цифрових потреб ОГС та багато іншого. Усі зацікавлені в ознайомленні з основами маркетингу в соціальних мережах для ОГС можуть переглянути запис вебінару на порталі ГУРТ.