На зв’язку в умовах карантину: конференції, зустрічі, вебінари на платформі Zoom

В умовах карантину сотні ОГС отримали виклик, як продовжити ефективну роботу віддалено, надаючи свої послуги в новий спосіб. На щастя, технологічні сервіси можуть звести до мінімуму недоліки фізичної віддаленості колективу. Для проведення онлайн-зустрічей, конференцій і вебінарів рекомендуємо скористатися сервісом Zoom, який пропонує 50% знижки для неприбуткових організацій і бібліотек.

Сервіс дозволяє не тільки слухати, а й брати активну участь в онлайн-зустрічі. Під час конференції адміністратор може призначити співорганізатора, у якого будуть такі ж можливості, як і у ведучого – вмикати і вимикати мікрофон в окремих учасників, ділитися трансляцією екрану тощо.

Крім того, Zoom пропонує стабільне з’єднання, відсутність високих вимог до оперативної пам’яті комп’ютера та інтернету. Користувач платформи отримує доступ до безкоштовної підтримки 24/7, навчання і бази знань.

ПЕРЕВАГИ ZOOM

  • якість відео та аудіо: трансляція відео з роздільною здатністю 720p
  • інструменти взаємодії з учасниками: опитування, можливість розділяти зустріч на окремі кімнати для роботи у невеликих підгрупах, функції для спільних нотаток під час зустрічі
  • краще охоплення аудиторії: можливість вести трансляцію заходів у FB та YouTube
  • великі події: можливість збільшення кількості учасників до 1000
  • демонстрація екрану: будь-який учасник може поділитися своїм екраном, адміністратор (ведучий) має змогу вибрати декілька учасників для одночасного показу екранів, доступна можливість коментування
  • запис: після зустрічі відео доступне у форматі MP4, аудіо у форматі M4A, також зберігаються текстові повідомлення (чат), записи можна зберігати як на свій комп’ютер, так і у хмарне сховище Zoom
  • мобільні пристрої: можливість планувати і починати події, надавати доступ до заходу, а також транслювати робочий стіл на мобільних пристроях
  • планування заходів з Outlook і Chrome: можливість за допомогою безкоштовних плагінів створювати події з календарів Outlook і Google. Zoom легко інтегрується в різні системи календарного планування, завдяки чому користувачам простіше координувати один із одним час зустрічі
  • великі події: можливість збільшення кількості учасників до 500
  • хмарне сховище: можливість зберігати відео у хмарі

Неприбуткові організації і бібліотеки мають змогу отримати 50% знижку, скориставшись пропозицією на порталі TechSoup Україна.

Знижки на Zoom для неприбуткових організацій у запитаннях і відповідях

Залишились запитання? Напишіть нам на електронну адресу techsoup@gurt.org.ua

Коментувати