Як оптимізувати комунікацію та полюбити робочі чати: рецепт успіху Агенції розвитку локальних медіа

Агенція розвитку локальних медіа «Або» (ГО «Дирижабль») займається запуском і розвитком місцевих ЗМІ. Ми знаходимо мотивовані команди в регіонах, трансформуємо бізнес- та редакційні процеси в їхніх медіа, запускаємо для них сучасні сайти на нашій власній платформі The City, протягом 6-12 місяців стаємо медіаменеджерами цих сайтів і відповідаємо за їхній розвиток.

Невдовзі ми запустимо ще 13 локальних медіа. І зараз – до 1 липня – саме приймаємо заявки від редакцій і підприємців, які хочуть отримати сучасні міські сайти на платформі The City та пройти програму менторингу. Деталі конкурсу за посиланням.

Оскільки наша команда працює з різними містами, а проекти багатозадачні, було вкрай потрібно оптимізувати комунікацію. Тому ми вирішили спробувати месенджер Slack, який рекомендували колеги. Спершу був внутрішній опір, мовляв, навіщо ще один месенджер, є ж Facebook, а там можна зробити чати і групи. Так, але ні. У Slack є багато переваг.

По-перше, чітке розмежування роботи і решти. Знаєш, якщо прийшло повідомлення у Slack, воно по роботі. По-друге, концентрація. У Slack, на відміну від Facebook, тебе нічого не відволікає, немає спокус кудись зайвий раз клікнути і випасти з роботи. По-третє, твої групові робочі чати не губляться у десятках інших чатів від партнерів, друзів ще когось. Зручний пошук, приємний інтерфейс без зайвих елементів, у платному акаунті зберігається вся історія комунікації, доступна в один клік.

Ми нещодавно почали користуватися безкоштовним планом для неприбуткових організацій, які надає Slack. В ньому є більшість опцій платного акаунту, і тепер ми щасливі. Головною причиною, чому його замовили, був якраз доступ до повної історії повідомлень. У безкоштовній версії ти обмежений лімітом у 10 тисяч повідомлень, тому всі старі меседжі з часом зникають.


Коментувати