Працюємо вдома: е-сервіси для віддаленої командної роботи

У зв’язку з карантинними заходами, запровадженими в Україні, прийшов час активніше опановувати онлайн-інструменти для командної роботи. Пропонуємо добірку софту, який може стати у нагоді під час самоізоляції та доступний для українських неприбуткових організацій на пільгових умовах.

Slack

Slack – швидкий та зручний канал комунікації, орієнтований на спілкування всередині організації, що легко інтегрується з іншими онлайн-додатками. Листування можна вести в окремих чатах, де є змога ставити нагадування, підключати інші сервіси для доступу до документів та отримувати оперативні сповіщення.

Slack зменшує часові витрати на організацію зустрічей і дозволяє формувати маленькі групові конференції, до яких за потреби вільно долучаються інші працівники. Ви можете створювати необмежену кількість каналів для розмови.

Неприбуткові організації можуть отримати Slack безкоштовно. Для того, щоб ознайомитися з детальнішими умовами, перейдіть за посиланням.

Asana

Asana – онлайн-інструмент для управління проектами з функціями розподілу навантаження та трекінгу прогресу в роботі команди. Asana дозволяє завантажити файли з інших хмарних сервісів у завдання за проектами завдяки інтеграції зі Slack, GoogleDrive, Dropbox, Adobe Creative Cloud тощо. Крім того, за допомогою Asana можна керувати доступом до файлів, щоб потрібні люди мали доступ до потрібної інформації.

Сплативши 2 000 гривень збору за оброблення замовлення, організації отримують 50-відсоткову знижку. Якщо ваша команда складається принаймні з п’яти осіб, такий підхід дозволить заощадити майже 20 000 гривень щорічно при виборі плану Business.

Office 365

Office 365 – корпоративний сервіс із централізованим управлінням, доступний для український ОГС безплатно. Хмарне рішення поєднує інструменти для співпраці, налагодження бізнес-процесів і зберігання даних в одній інформаційній екосистемі.

Основні інструменти Office 365 для командної роботи:

  • Microsoft Teams пропонує інструменти, що дозволяють працювати віддалено, зокрема надає можливість створення групових чатів, аудіо та відео конференції
  • хмарне сховище OneDrive створює середовище для спільної роботи над документами та поширення великих файлів. Із переваг: 1 TБ на одного користувача, 1 ТБ на групу, програми синхронізації, онлайн-редактори Word та Excel.

Office 365 безплатний для неприбуткових організацій. Потрібно лише зареєструватися на сайті та пройти верифікацію.

Zoom

Для проведення вебінарів, конференцій або важливих зустрічей варто розглянути сервіс Zoom. Учасники можуть долучитися до розмови як із ПК, так і зі смартфону. Програма не вимоглива в плані швидкості інтернету та технічних потужностей комп’ютера, а записи зустрічей можна зберігати в хмарі.

Українські неприбуткові організації і публічні бібліотеки мають змогу отримати 50% знижку, скориставшись пропозицією на порталі TechSoup Україна.

Крім того, до 30 квітня 2020 року ГУРТ запроваджує 10% кешбек на всі нові замовлення програмного забезпечення Zoom. Громадські та благодійні організації, які надають соціальні послуги населенню, у цей період можуть розраховувати на 20% кешбек (під кешбеком мається на увазі благодійний внесок на статутну діяльність у розмірі 10% або 20% від суми збору за оброблення замовлення пільгового програмного забезпечення).

Workplace by Facebook

Використовуючи Workplace by Facebook, ви можете створити внутрішню соціальну мереж для своєї організації. Всі повідомлення, реакції, новини та оновлення доступні лише всередині вашого колективу. Публікація нових повідомлень, публікація в чатах, обмін файлами та створення різних груп відбувається так само, як і в звичному Facebook. Є два великі плюси: знайомий та простий для сприйняття інтерфейс і те, що Workplace by Facebook безплатний для український НПО. Деталі отримання за посиланням.

Коментувати